- Sklep
- Dostawy
Dostawy
1. Odbiór osobisty w siedzibę firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu:
Smart Systems Stanisław Sromek
Księżycowa 23
05-509 Józefosław
woj. mazowieckie
2. Kurier – Towar dostarczany jest do klienta przez wybraną firmę kurierską dostępną na stronie Sklepu
3. Paczkomaty InPost - Towar dostarczany jest do wybranego przez klienta punktu odbioru przez firmę InPost S.A. z siedzibą w Krakowie
Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostępne dla danego zamówienia sposoby Dostawy będą prezentowane na stronie Koszyka. Dostawy do innych krajów Unii Europejskiej mogą być realizowane na podstawie osobnej umowy po uzgodnieniu warunków ze Sprzedawcą.
W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży Dostawy i realizacji zamówienia zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 10 Dni Roboczych od dnia wpłynięcia środków na rachunek bankowy Sprzedawcy lub od otrzymania z zewnętrznego systemu płatności informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej transakcji.
Umieszczone na Stronie Internetowej Sklepu informacje o wysyłce określają liczbę Dni Roboczych potrzebnych do skompletowania oraz uruchomienia wysyłki zamówienia nie zawierają czasu potrzebnego Dostawcy na Dostawę towaru i maja charakter informacyjny.
Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Koszty dostawy są wskazane podczas procesu składania Zamówienia.
Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu podpisanego przez Klienta i kuriera protokołu reklamacyjnego.