Boże Narodzenie

Uprzejmie informujemy, iż do 6 stycznia 2019 nasz sklep będzie nieczynny.

Zapraszamy do zakupów w Nowym Roku.

Produkty
Producenci

Bezpieczne zakupy:

  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Partnerzy:

 POPP CPR 

 

Nodon

Sensative 

MCOHome

InPost

Dostawy i płatności

Sposoby Dostawy:

 

1. Odbiór osobisty w siedzibę firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu:

Smart Systems Stanisław Sromek
Księżycowa 23
05-509 Józefosław
woj. mazowieckie

2. Kurier – Towar dostarczany jest do klienta przez firmę kurierską Apaczka z siedzibą w Warszawie

3. Paczkomaty InPost - Towar dostarczany jest do wybranego przez klienta punktu odbioru przez firmę InPost S.A. z siedzibą w Krakowie

 

Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostępne dla danego zamówienia sposoby Dostawy będą prezentowane na stronie Koszyka. Dostawy do innych krajów Unii Europejskiej mogą być realizowane na podstawie osobnej umowy po uzgodnieniu warunków ze Sprzedawcą. 

W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży Dostawy i realizacji zamówienia zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 10 Dni Roboczych od dnia wpłynięcia środków na rachunek bankowy Sprzedawcy lub od otrzymania z zewnętrznego systemu płatności informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej transakcji.

W wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”, Termin Dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w Dniach Roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.

Umieszczone na Stronie Internetowej Sklepu informacje o wysyłce określają liczbę Dni Roboczych potrzebnych do skompletowania oraz uruchomienia wysyłki zamówienia nie zawierają czasu potrzebnego Dostawcy na Dostawę towaru i maja charakter informacyjny.

Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Koszty dostawy są wskazane podczas procesu składania Zamówienia.

Zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego w razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności   niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu podpisanego przez Klienta i kuriera protokołu reklamacyjnego.

 

Formy płatności:

1. Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy:

Smart Systems Stansiław Sromek

76 1030 0019 0109 8503 0011 9476

Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy

2. Gotówka przy odbiorze osobistym w biurze Sprzedawcy

Realizacja zamówienia rozpocznie się po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy po wpłacie gotówki.

3. Gotówka za pobraniem, płatność Dostawcy przy odbiorze Dostawy.

Realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia

4. Przelew bankowy poprzez zewnętrzne systemy płatności Płatności Shoper, Przelewy24, PayU, PayPal.

Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu przez Sprzedawcę z zewnętrznego systemu płatności informacji o dokonaniu płatności przez Klienta

5. Karta płatnicza obsługiwaną przez zewnętrzne systemy płatności Płatności Shoper, Przelewy24, PayU, PayPal.

Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu przez Sprzedawcę z zewnętrznego systemu płatności informacji o dokonaniu płatności przez Klienta

 6. Dostępne dla danego zamówienia formy Płatności będą prezentowane na stronie Koszyka.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl